مد-لباس
مد لباس
چیست؟
مد لباس
بهترين مدل
دامن براي افراد کمر پهن
مدل دامن مناسب
براي افراد با پاهاي قوس دار
شلوار مناسب
براي افراد با پاهاي کوتاه
بهترين مدل
لباس براي افراد با اندام نامناسب
چه رنگي بپوشيم
؟ تاثير رنگ لباس در ارتباطات انساني
رنگ عاملي است نيرومند كه ميتواند احساسات و درونيات ما را تحريك كند يا تسكين
بخشد، به هيجان آورد و آرامش بخشد. احساسي از گرمي و سردي، شادي و غم، سرعت و
سكوت ايجاد كند، درست مانند موسيقي كه ميتواند در لحظاتي خوشايند و در لحظاتي
هم ناخوشايند باشد. همه رنگها با ما سخن ميگويند، لبخند ميزنند، ما را در
خود فرو ميبرند و تاثيرات گوناگون ميگذارند، همانگونه كه اصوات چنيناند.. .
در طول قرنها، رنگ براي اشخاص مختلف معاني متفاوتي داشته است. رنگ براي سنت
آگوستين انعكاس افلاطوني خدا بود، براي ايزاك نيوتن انرژي نوري و براي واسيلي
كاندينسكي، يك شيوه بيان روح. براي اثبات اهميت رنگها، توضيح چنداني لازم
نيست. رنگها در ذات وجودي مخلوقات قرار گرفتهاند و جداييناپذيرند. همانگونه
كه نميتوان جنسيت را از اشيا گرفت، رنگ را نميتوان از آن جدا كرد. روحي رواني
افراد و اخلاق فردي آنها تاثير ميگذارند، بنابراين براي استفاده مفيد از رنگ
لازم است اثر روانشناختي آن را كه ميتواند در انتخاب دكوراسيون، لباس، محيط
و... وارد عمل شود، درك كنيم. گاه به كارگيري كاملا ناشيانه رنگ به وسيله
افراد، تاثيرات منفي برخي مذاهب و فرهنگها، خلق و خوي فردي افراد و وضع برخي
قوانين، عدم تنوع و يكنواختي در به كارگيري بعضي رنگها، كاربرد رنگ را بخصوص
در پوششهاي فردي با اشكالات بزرگ و قابلتوجهي روبهرو كرده است كه در دراز
مدت تاثيرات مخرب آن آشكارا به چشم ميخورد. انتخاب رنگ در لباس در ارتباطات
ميان فردي اهميت ويژهاي دارد، چرا كه لباس افراد اگر چه شان و شخصيت افراد را
شكل نميدهد، اما اغلب پايهاي براي قضاوت اوليه در مورد افراد است و تاثير
شگرفي بر قضاوتهاي ديگران نسبت به آنها ميگذارد. تحقيقات نشان داده اگر شما
لباس مرتبط با پايگاه اجتماعي بالايي را در برداشته باشيد و هيچ كس شما را
نشناسد، در عبور از عرض يك خيابان شلوغ بيشتر از كسي كه لباس مربوط به پايگاه
اجتماعي پاييني را در بر دارد، مورد توجه خواهيد بود و آسانتر به شما راه
خواهند داد. اصولا لباس، علاوه بر محافظت انسانها از سرما و گرما، وسيلهاي
براي ارتباطات غير كلامي است و به تنهايي قادر است حداقل 10 پيام اساسي را به
ديگران منتقل كند:
فهرست نمايه هاي سايت نمايشگاه
۱۳۸۸ آذر ۷, شنبه
مد-لباس:چه رنگي بپوشيم ؟ تاثير رنگ لباس در ارتباطات انساني
مد-لباس;بهترين مدل لباس براي افراد با اندام نامناسب
مد-لباس
مد لباس
چیست؟
مد لباس
بهترين مدل
دامن براي افراد کمر پهن
مدل دامن مناسب
براي افراد با پاهاي قوس دار
شلوار مناسب
براي افراد با پاهاي کوتاه
بهترين مدل
لباس براي افراد با اندام نامناسب
بهترين مدل لباس براي افراد با اندام نامناسببهترين مدل لباس براي افراد با
اندام نامناسببهترين مدل لباس براي افراد با اندام نامناسببهترين مدل لباس براي
افراد با اندام نامناسببهترين مدل لباس براي افراد با اندام نامناسببهترين مدل
لباس براي افراد با اندام نامناسببهترين مدل لباس براي افراد با اندام نامناسب
فهرست نمايه هاي سايت نمايشگاه
مد لباس:مدگرايي چيست ؟
مد-لباس
مد لباس
چیست؟
مد لباس
مدگرايي چيست ؟
در مواجهه
با مد جدید چه بايد كرد؟
در مورد مد معمولاً قضاوت هاي عجولانه اي صورت می گیرد كه صحيح نيست. دراصل،
ماهيت وجود مد و تغيير و تنوع اصلاً اشتباه نيست. خداوند حس زيبايي دوستي را در
سرشت ما قرار داده است بنابراين تمامي خصوصيات ذاتي انسان ها ماهيت خوبي دارند
و استفاده ناصحيح از اين خصوصيات است كه جلوۀ بدي پيدا مي كند. به طور مثال
ثروت و تمكن مالي از نظر ثروت و نحوه صرف آن بسيار مهم است اگر براي مصارف پيش
پا افتاده خرج شود عملاً هدر دادن نعمتي است كه به انسان تعلق گرفته و اگر صحيح
به كار رود ما را در رسيدن به اهداف بزرگ تر كمك خواهد كرد.
مد-لباس
مد-لباس
مد لباس
چیست؟
در مواجهه
با مد جدید چه بايد كرد؟
بهترين مدل
لباس براي افراد با اندام نامناسب
چه رنگي
بپوشيم ؟ تاثير رنگ لباس در ارتباطات انساني
مي خواهم
امروزي باشم
آگاهي و
شناخت از تأثيرات خوب و بد مد
مد-لباس
مدلينگ
مد لباس
مد يكي از راه هاي مختلف زندگي است كه ما به كمك آن مي خواهيم خود را در جامعه
و فعاليت هاي اجتماعي وارد كرده و با همگوني با ساير انسان هاي اطرافمان به سمت
يك زندگي اجتماعي حركت كنيم ضمن اين كه دراوج اين همگوني دوست داريم كه از آن
ها متمايز هم باشيم. يعني دو نيروي مخالف در زندگي ما مدام كشمكش ايجاد مي
كنند: نيروي اجتماعي زندگي كردن و نيروي غير اجتماعي بودن، كه البته در اكثر
مواقع بين اين دو نيرو تعادلي وجود ندارد و مشكلات از همين جا شروع مي شود در
مورد مد معمولاً قضاوت هاي عجولانه اي صورت مي گيرد كه صحيح نيست. دراصل، ماهيت
وجود مد و تغيير و تنوع اصلاً اشتباه نيست. خداوند حس زيبايي دوستي را در سرشت
ما قرار داده است بنابراين تمامي خصوصيات ذاتي انسان ها ماهيت خوبي دارند و
استفاده ناصحيح از اين خصوصيات است كه جلو? بدي پيدا مي كند. به طور مثال ثروت
و تمكن مالي از نظر ثروت و نحوه صرف آن بسيار مهم است اگر براي مصارف پيش پا
افتاده خرج شود عملاً هدر دادن نعمتي است كه به انسان تعلق گرفته و اگر صحيح به
كار رود ما را در رسيدن به اهداف بزرگ تر كمك خواهد كرد كرد
۱۳۸۸ آذر ۵, پنجشنبه
طراحي : طراحي داخلي
طراحي-داخلي
مکان هاي
قابل استفاده براي طراحي داخلي
ارتباط
طراحي داخلي با آرامش انسان
نقش طراحي
داخلي در فضاي ساختمان
تاثير
فضاهاي داخلي بر شکل معماري بيمارستان
طراحي داخلي
طراحي داخلي مجموعه دانش ، فن و هنري است که با عناصر متعلقه و مرتبطش از قبيل فرم
رنگ بافت و ... سعي در بهينه سازي فضاها و دست يابي به کارائي و کار کرد مناسب در
کنار زيبائي معاني و معناها مي باشد.طراحي داخلي با ايجاد مجموعه اي از بايدها و
نبايدها "کثرت ها و کاستي ها "و قرار دادن فرم در برابر فرم و فضا " طبيعت در برابر
هندسه ( معماري ارگانيک ) " در طراحي داخلي با ايجاد ضرب و اهنگ در هندسه مي توان
احساسات انساني را بيدار ساخت در تمامي ابعاد نفوذ کرد و حرکتهائي غير از حرکتهاي
عمودي و افقي ايجاد کرد. ما در معماري با فرکانس هاي نوري که طول و عرض و ارتفاع را
تعريف مي کنند، سروکار داريم و موقعي که اين سه به موجزترين شکل واقع شود، شما
احساس زيبايي مي کنيد
فهرست نمايه هاي سايت نمايشگاه
طراحي داخلي: 4 اصل در اجراي طراحي داخلي آپارتمان
طراحي-داخلي
انتخاب رنگ
ديوارها
انتخاب
کفپوش
انتخاب
مبلمان و نحوه قرار گيري
نورپردازي
4 اصل در
اجراي طراحي داخلي آپارتمان :
تاقچه ها،رف ها،ارسي ها،هشتي ها،حوض هاو باغچه ها تنها شماري از عناصر کالبدي طراحي
داخلي در ايران هستند.روش معماران گذشته ايراني در به کارگيري اين عناصر،در راستاي
آن بوده تا از جذابيت فرم کاسته شود و به غناي افزوده گردد.اين همان هندسه هماره
تزئينات است. به نظز مي رسد طراحي داخلي در ايران ، از يک سو در چنبره نوستالژياي
تاقچه ها،رف ها و ارسي هاي قديم گرفتار ماند و از سوي ديگر به دکوراسيون و ابعاد
دراماتيک و تزئيني فضاها تقليل يافته است.با تمام اينها ،طراحي داخلي فرايندي است
که همزمان مي بايست سويه هاي زيباشناختي و عملکردي را سامان دهد اجراي طراحي داخلي
آپارتمان : امروزه بيشتر ما بيشتر ما حداقل يک بار زندگي در محيط بسته آپارتماني را
تجربه کرده ايم و از معايب و مشکلات آپارتمان نشيني آگاهيم. يکي از عمده معايبي که
بيشتر مردم از آن گله مند هستند خفه و بسته بودن فضاي آپارتمان است . ما با استفاده
از چندين نکته کوچک که بيشتر جنبه بصري دارد ميتوانيم اين فضاي مرده را زنده تر و
آپارتمان خود را دلباز تر نماييم .
سفر دبي :سفر دبي

سفر دبي
ليست
داروهاي ممنوعه در فرودگاه دبي
تاکسي در
سفر دبي
حمل شرب
مشروبات الکلي در دبي
هشدار به
مسافرين تور دبي
خدمات
براي معلولين در فرودگاه دبي
تور دبي
قوانين امنيتي جديد در
مورد کيف دستي
انواع مايعات فقط در ظرفي
با گنجايش حداکثر 100 ميلي ليتر باشند و بايد در کيسه پلاستيکي شفاف 1
ليتري با قابليت بستهبندي مجدد (تقريبا 20 در 20 سانتيمتر) قرار داده است.
براي تضمين و تامين امنيت و ايمني شما قوانين و مقررات جديدي را براي تمام
پروازها از مقصد فرودگاه بين المللي دبي وضع کرده اند
قوانين فوق شامل داروها و
مواد غذايي مورد نياز در طول سفر (از جمله غذاي کودک) نميشود. مسافر موظف
است دليل حمل دارو را در صورت تقاضا ارائه کند.
سيستم عوارض راهها در دبي
( قوانين تاکسي و اجاره اتومبيل را مطالعه فرمائيد )
جريمه نشويد!
وزارت راه و ترابري دبي
(RTA)
در اقدام تازه اي براي کاهش ترافيک در خيابان شيخ زايد و پل فرهود طرح
عوارض سالک را به اجرا گذاشته است. اين طرح از اول جولاي 2007 به اجرا
خواهد آمد. محدوديت اين طرح در بزرگراه شيخ زايد حدفاصل تقاطع چهارم (که در
نزديکي مرکز خريد امارات است) و پپبل فرهود ميباشد. طبق قانون تمام وسائل
نقليه اي که از مسير ياد شده عبور ميکنند بايد برچسبهاي مخصوص سالک را
داشته باشد.
براي تهيه برچسبها که به
شيشه ماشين چسبانده ميشود ميتوانيد به پمپ بنزينها و شعب بانک اسلامي دبي و
بانک امارات مراجعه نماييد. مبلغ خريد کارت سالک 100 درهم و بابت هر بار
عبور از دروازه هاي سالک 4 درهم ميباشد.
براي کسب اطلاعات بيشتر
ميتوانيد به سايت www.salik.ae
مراجعه نماييد.
فروشگاه
Duty-Free
دبي ( قوانين مربوط به مشروبات الکلي را مطالعه فرمائيد )
فروشگاه
Duty-Free
(معاف از گمرکي) دبي در 20 دسامبر 1983 افتتاح شد. در طول 2 دهه گذشته با
رشد چشمگير خود تبديل به يکي از سه خرده فروش بزرگ فرودگاهي در جهان شده
است. فروش کلي اين مرکز از 20 ميليون دلار در سال 1984 به 590 ميليون در
سال 2005 رسيد. در طول اين مدت با به کارگيري 1600 کارمند استاندارد خرده
فروشي در فرودگاههاي خاورميانه را مرتبا بالا برده است. فلسفه بنيادي اين
فروشگاه ارايه کالاهايي با کيفيت و متنوع و سرويس دهي عالي در فضايي
صميمانه بوده که تا به امروز نيز به اين اصل وفادار مانده است. در کنار
عرضه 35000 قلم اجناس گوناگون در طول سال 2005 سيزده ميليون بار از آن خريد
شده که به طور متوسط روزانه 35100 مورد ميشود.